Alla inlägg den 22 september 2011

:3

Av Gaby - 22 september 2011 20:45

Nu sitter jag o webbar med eba! Jag diggar hennes hår!

De är blått :3

Hon får mig o peddosmajla.. ._.


Hon är fail också. :3


Och så tänkte jag bara säga att min man är världens sötaste o snällaste kille! Ja.

Han är världsbäst! Efter mig..   



Gabriel Silfwerplatz, jag älskar dig. ♥

Av Gaby - 22 september 2011 18:55

Hola! Igen..!


Jag o min bästis Judit skratta åt en cp sak i 20 minuter.. Vi är megabra på att skratta.. För om vi inte skrattar kan vi ikke skänka skratt till världen! Så de är bra att vi skrattar!


På lördag ska ja sova hos henne :3

För jag är bäst.. a. O hennes pojkvän Petrus kommer också.. O vi ska på bio.. tydligen..! Han ska också sova där.. O de är bara för att jag ska sova där.. O varför han får sova där när jag sover där, säger jag inte! Om ni inte har listat ut det själva.. ._.


Ajaaa...



  


  



 


bästisar foe lajf ♥


Hejdå! :) ♥

Av Gaby - 22 september 2011 15:25

 


vi har humor. svär. ♥

D:

Av Gaby - 22 september 2011 15:04

omg, dog alldeles nyss..Brände typ sönder munnen.. Pizzan va väldigt varm.. ._.


Men hej!


har nt gjort så mke idag. Har typ bara varit i skolan o tråkat!

Sen sluta vi. Klockan va typ 14:05 då. Och så tog de 15 minuter för mig o komma hem. De va nt kul att gå.. Därför har jag skaffat mig en cykel! :D

Med denna cykel kan jag ta mig från punkt A till punkt B!

Okej, nej.. den tar mig säkert från punkt A till punkt A ½ !

Men den funkar! Hoppas Juddan kommer imorrn.. För mitt liv är så trist utan henne. Fast jag skulle klara mig utan alla high fives hon ger mig i ansiktet ._.

Inte konstigt att jag är så ful!


Haha, ja o mina kompisar Matilda, Maja o Johan satt o planera en sak :


Maja : Men.. Kan ni på söndagar?

Johan : De är min läxdag. Då gör jag alla läxorna!

Matilda : MEN JÄVLA TÖNT. GÖR DOM PÅ ONSDAGAR ISTÄLLET!

Jag : HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAH


Srsly.. Ibland undrar jag vad jag lider av..


Hejdå :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej. Här tänker jag skriva om mitt ensamma liv. Enjoy..!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards