Alla inlägg under september 2011

...

Av Gaby - 29 september 2011 17:52

hej

hejdå

Av Gaby - 28 september 2011 16:21

Hejsaaaaaaaaaaaaaaaaaan


idag har jag varit i skolan, mhm! inte kul!

Men iaf, har prov nästa vecka.. i SO o nånting mer tror ja..


Nu äter jag klubba! jetegåt! :3


Men nu ska ja göra nåt intressant.. Heiidooo :3

Av Gaby - 27 september 2011 19:30

Heeeeeeey igen


nu har ja ritat jetelänge!

Ritade en cupcake, en glass o en Alex !


Fast jag fick cp på hans hand så ja tänker inte visa bilden..

Äter nu :3333


Men nu ska ja göra nåt annat!


Hejdå!

Av Gaby - 27 september 2011 17:09

Hej

idag har jag haft tråkigt

de va kul

hejdå

:3

Av Gaby - 26 september 2011 17:41

Heeeeeeeeeeejsan!



Jag har tråkigt. venne vad jag ska göra.. fett tråkigt liv.. Men aja, sitter o lyssnar på '' promise me '' med dead by april. Och jag har städat mitt rum, så bra jag är. Fick något ryck o börja städa xd

Och nu väntar jag på att alex ska logga in på skype.. om han gör de.. ._.

Får väl hoppas på de! Har varit hemma hela dagen, kunde typ inte sova under natten till lördag till söndag vilket gjorde att jag mådde illa inatt.. Trodde typ att ja skulle spy..   


Och vet ni !? Min bästa kompis som inte bor här i sverige har bdb! eller dv, som de nu heter. Kunde man inte tro! :3


Men aja, saknar honom och nu ska ja fortsätta vara ensam o tråkig o lyssna på min spotify lista. För jag är bäst!


Hejdå :) ♥

Av Gaby - 25 september 2011 15:13

aasssssooo, hej.



Jag, Judit o Petrus kollade på '' Jag saknar dig '' den va så sorlig. AiluCrash ♥

Typ världens bästa film. Har aldrig gråtit så mke åt en film förut. Så jävla bra.


Men de va de ja ville säga :3


Hejdå ♥

Av Gaby - 23 september 2011 21:04

Hej :)


Jag har inte haft så kul i skolan idag xd

men efter skolan vare rätt så skoj! Jag o Judit drog till stallet efter att hon hade spelat flöjt. O ah, de va rätt skoj, för Towa va med xd

Sen red vi. Dressyr! barbacka! på Robby! Han är så snabb.. ._.

Höll på o ramla av flera gånger xd

Men är pro på att hålla mig kvar   


Sen gick ja till ikea m judit o åt.. eller jag åt.. xd

Sen åkte judit hem o ja satt kvar med mamma o mormor, för jag är cool.

Och sen åkte vi hem o jag duscha så fort jag fick tag i min handduk xd

aja, o imorrn kommer judits pojkvän Petrus, o vi ska sova hos Juddan!


dom kommer säkert göra något på mig på morgonen.. men vad vet jag inte.. Därför kommer jag va vaken hela natten.. okej nej..Kommer nt klara de.. För Alex kan nt smsa, tydligen.. ._.


överlever inte utan Alex!

Men a..


Hejdå!  

:3

Av Gaby - 22 september 2011 20:45

Nu sitter jag o webbar med eba! Jag diggar hennes hår!

De är blått :3

Hon får mig o peddosmajla.. ._.


Hon är fail också. :3


Och så tänkte jag bara säga att min man är världens sötaste o snällaste kille! Ja.

Han är världsbäst! Efter mig..   



Gabriel Silfwerplatz, jag älskar dig. ♥

Presentation

Hej. Här tänker jag skriva om mitt ensamma liv. Enjoy..!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards