Direktlänk till inlägg 26 september 2011

:3

Av Gaby - 26 september 2011 17:41

Heeeeeeeeeeejsan!



Jag har tråkigt. venne vad jag ska göra.. fett tråkigt liv.. Men aja, sitter o lyssnar på '' promise me '' med dead by april. Och jag har städat mitt rum, så bra jag är. Fick något ryck o börja städa xd

Och nu väntar jag på att alex ska logga in på skype.. om han gör de.. ._.

Får väl hoppas på de! Har varit hemma hela dagen, kunde typ inte sova under natten till lördag till söndag vilket gjorde att jag mådde illa inatt.. Trodde typ att ja skulle spy..   


Och vet ni !? Min bästa kompis som inte bor här i sverige har bdb! eller dv, som de nu heter. Kunde man inte tro! :3


Men aja, saknar honom och nu ska ja fortsätta vara ensam o tråkig o lyssna på min spotify lista. För jag är bäst!


Hejdå :) ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

hey

Av Gaby - 6 november 2011 17:46

heeeey :)   De va ett tag sen jag bloggade, så jag gör de nu :) De har inte hänt speciellt mycket, forever alone som vanligt. De har varit höstlov nu, o imorrn börjar underbara skolan! </3 Idag har jag kollat på film hela dagen! Hip hip ho...

</3

Av Gaby - 10 oktober 2011 19:49

ALEX ÄR SEEEEEEEEEEEEEEEEG :(   hejdå

Av Gaby - 10 oktober 2011 18:10

Heeeeej   Jag är kär :'3 Tänker nt säga i vem, men lugna, de är bara 3 st som vet :) eba, alex o ellen ♥ dom litar jag mest på, faktiskt.. o.o de är mysko.. efter skolan i dag va ja med hanna o elin ett tag, sen dissa dom för dom...

Av Gaby - 7 oktober 2011 21:44

Hejsaaaaaaaaaan   vetni? Alex börjar skriva som mig.. :3 Träffas vi irl kommer han säkert prata som mig också, asgrymt alltså. Och jag skriver nt som ja pratar.. förutom ibland när ja skriver '' jag '' så skippar jag g:et... :D Irl säger ja...

Av Gaby - 5 oktober 2011 20:13

Hejsaaaan !   imorrn fyller jag år, coolt va ? a ja vet.   hejdååå :3 ...

Presentation

Hej. Här tänker jag skriva om mitt ensamma liv. Enjoy..!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards