Alla inlägg den 21 september 2011

Av Gaby - 21 september 2011 21:40

Insåg just att..


MIN VECKA HAR VARIT KATASTROFAL!


Först va Judit sjuk, sen skrek jag över hela klassrummet när vi hade no, för att ett sär i min klass borde gå om 6års -.-

Vilket resulterade en varning. FÖR MIG!?


DE VA HAN SOM BÖRJA SLÅ MIG I SIDAN O DRA MIG I HÅRET!


Och idag så blev en sak komplicerad mellan mig o någon som jag älskar över hela världen. Asso, ibland vill jag bara ge upp. Släppa allt o ba försvinna. Orkar inte va här, medans hela världen pekar på mig, o ser alla fel. Finns ingen ( förutom Judit ♥ ) som kan se annat än bara fel. Om alla va som Judit, skulle världen vara en bättre plats.


Vill skrika, vill bli hörd. Vill ba att någon ska lyssna på mig.


Men vad vore jag, utan dig? En fråga ingen kan svara på. Ingen!


Tack Petrus o Judit för att ni lyssnar på mig, ni är så söta o snälla mot mig. ♥


Ville ba skriva av mig..


Hejdå!

Av Gaby - 21 september 2011 21:35

at least my sister loves me fucking more than u do. -.-

Av Gaby - 21 september 2011 20:40

kom på en fråga ja vill att ni som läser ska svara på!


Om du bslapar någon, åt vilket håll slår du?`


1. Från höger?

2. Från vänster?

3. Olika

4. Beror på vilken hand som känns bäst att slå någon med.


spelar ingen roll om ja känner dig eller nt, du SKA svara..

Blir ledsen om du nt svarar.. ._.

Av Gaby - 21 september 2011 20:22

Hej. Tänkte att jag skulle börja blogga igen, nu när jag har mitt enländiga liv att blogga om.


Idag har jag nt gjort så mke.. Va med Johan, Maja o Matilda på rasten, o efter skolan va ja med Maja o Matilda på stan!


Sen såg ja min buss påväg till busshållsplatsen så jag gick dit. Sen åkte ja hem..

Webba med Alex. Sen dissa jag honom för han hatar mig... O nu skulle jag ha pratat med mira, men ja våga nt säga nåt.. HAHAHA


Men hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej. Här tänker jag skriva om mitt ensamma liv. Enjoy..!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards